poniedziałek, 5 stycznia 2015

Dodajemy w zakresie 10.

Gry matematyczne mogą dzieci stworzyć same. Wystarczy kartka z dużego bloku technicznego i flamastry.

Przydadzą się żetony w dowolnej formie, może też być stoper. Zabawa nabiera tempa, gdy ustawimy zegar i gracze muszą zmieścić się w określonym czasie.

Tutaj sporo czasomierzy online http://www.online-stopwatch.com/classroom-timers/

Przygotowujemy plansze go gry ( jedna na parę) oraz żetony. Gracz układa żetony na działaniach, których wynik wynosi 10. Liczy się czas, gdy stoper się zatrzyma gracze liczą punkty. Każdy dobry wynik to punkt, każdy zły to strata punktu.

Żetony gwiazdki do pobrania TU



Jolanta Okuniewska - nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i języka angielskiego w klasach I-III w Szkole Podstawowej nr 13 w Olsztynie. Ambasador międzynarodowego programu eTwinning. Autorka bloga tableciaki.blogspot.com i ebooka "Technologie są dla dzieci, poradnik dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej".


0 komentarze:

Prześlij komentarz